سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند باش، یا دانشجو، یا شنونده، و یا دوستدار آنان . پنجمین مباش که هلاک می شوی . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :0
کل بازدید :17069
تعداد کل یاداشته ها : 3
103/2/4
11:21 ص

زندگی دختری با حیوانات وحشی +تصاویر

تعداد کمی از دختران نیوجرسی می توانند ادعا کنند که می توانند به یک شامپانزه دست بدهد اما آملیا فورمن …

تعداد کمی از دختران نیوجرسی می توانند ادعا کنند که می توانند به یک شامپانزه دست بدهد  اما آملیا فورمن بچه شهرستان نیست اطرافیان او به او بچه جنگل می گویند چون او از سه سالگی با حیوانات بزرگ شده است و در این 12 سال مادر آملیا از او عکس های متعددی گرفته است و به خاطر عکس هایش جایزه نیز دریافت کرد. او عقیده دارد که  بهترین دوستان انسان حیوانات هستند.

 

وی افزود: چیزی که مرا ناراحت می کند این است که مردم از من سوال می کنند که وقتی نزدیک به کانگرو و شامپانزه می شوی نمی ترسی؟ من هیچوقت از آن ها نمی ترسم  بلکه ما به هم احترام می گزاریم و اگر من احساس می کردم که آن ها دوست ندارند نزدیکشان شوم ابدا نزدیکشان نمی شوم من واقعا احساس خوشبختی میکنم.

 

اخبار,اخبار گوناگون,زندگی با حیوانات وحشی

 

 

اخبار,اخبار گوناگون,زندگی با حیوانات وحشی

 

اخبار,اخبار گوناگون,زندگی با حیوانات وحشی

 

اخبار,اخبار گوناگون,زندگی با حیوانات وحشی

 

خرید کالا,فروش کالا,فروشگاه کالا,قیمت کالا,سفارش کالا,سفارش پستی کالا,خرید اینترنتی کالا,خرید اینترنتی کالا,خرید پستی کالا,خرید ارزان کالا,خرید آنلاین کالا,خرید درب منزل کالا,خرید نقدی کالا,راهنمای خرید کالا,کالا اصل, کالا اورجینال,کالا ارزان,فروش ویژه کالا,پست سفارشی کالا, فروشگاه اینترنتی پست پیشتاز کالا,اطلاعات درباره کالا,اطلاعات در مورد کالا,مشخصات کالا,عکس های کالا, تصاویر کالا,خریداری کالا

اخبار,اخبار گوناگون,زندگی با حیوانات وحشی

 

اخبار,اخبار گوناگون,زندگی با حیوانات وحشی

 

اخبار,اخبار گوناگون,زندگی با حیوانات وحشی